Ridning

Hello
Nu sitter jag och Jessica och äter yougurt och flingor.Hahha jag får skriva på
hennes söta lilla mini laptop för att hennes lillebror skulle ha hennes vanliga
men den har datanfunkar ju också bra.Skolan var rätt så skön hade bara 4
lektioner så det gick ganska snabbt vii fick hamburgare idag också hihi.
Och snart så ska vi till stallet och rida det ska bli roligt har typ inte vart där'
på 2 veckor nu för att jag hade nått annat för mej,men idag ska jag iaf dit.
Senara ikväll måste jag nog plugga lite för vi har typ matte prov och jag vill
gärna bli godkänd på de, sen ska jag någ titta på ''Den rätte för Rosing¨''
haha har inte sett de förut men jag vill iallafall se hur de värkar hihi.Men
nu ska jag nog titta lite på made som Jessica gör kisses/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0