Partyparty..

Halloj!
Det var jättekul på Michelles fest kom hem från den för ca en timme sedan.
och nu har jag kollat klart på lets dance tyckte ni att magnus skulle vinna?
Haha jag tyckte iaf att han var bra.Men när vi kom till festen så öpnade hon alla paket
hon fick typ kläder smycken godis present kort necessär olika krämer m.m.Sen så åt vi de
blev tacos fast de var kyckling instället för köttfärs super gott efter de så var vi i hennes rum och
tog lite bilder och lyssnade på musik och sånt.Seb så var de efterätt de blev typ glass marränger
kolasås strössel grädde bananer och mer det var jättegott jag åt så mkt att jag höll på att storkna hehe.
Åh juste Imorron åker Madde till thailand lyckos henne jag vill också åka utomlands och bara få komma
bprt från allt ett tag de skulle vara urskönt men nu är de som det är jag får vänta ända tills sommarn
hoppas jag står ut eller de måste jag!Jag tog väldigt mycket bilder på mobilen där men tyvvär så
gick de inte att ladda upp.Sjukt irriterande men ni får iaf en bild på min outfit idag /fanny<3

Halsband-Jessicas
Tröja -h&m
Kjol-gina
Tights-h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0