Onsdag

ååh så skönt att entligen komma hem från denna långa skoldag.
Vi började kl åtta och slutade halv fyra asså seriöst man ska väl
inte ha så långa dagar om man bara går i sexan?Anyway idag
fick vi tillbaka våra matte prov det gick helt okej föe mej bättre än
jag trodde iaf så jag blev rätt förvånad haha.Sen så var franskan
inställd så Madde jag och Damla gick upp till matsalen föra att
kolla vad de blev för mat och det blev pannkakor hihi.På slutet
av dagen så hade vi soprov det gick inte så jätte bra för mej
trodde att de skulle gå bättre, eller de kändes typ som att jag
har tränat jätte mkt men sen så är inte de frågor som jag har
tränat på med i provet så himla typiskt att träna på fel saker
men vi får väl se hur de går.Förresten så har de ju kommit så
himla mycket snö jag som hoppades på att de skulle bli vår nu
men så blev de inte.snön är bara jobbig och kall fast det är väl
ändå lite mysigt med snö och det är ju iallafall bättre än snöslask.
Nu så gör jag inte så jätte mkt idag ska jag iaf inte plugga som
jag har gjort de närmsta dagarna.Ska väl bara ta de lungt tror
jag.kanske skriver mera senare.

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0