ointressant inlägg?

från det att jag skrev ett inlägg tidigare idag tills nu har jag inte gjort så mycket. jag har bara mest slappat. och det kan ju behövas ibland. för er som inte vet är det ju våffeldagen idag,haha. hoppas att någon i familjen orkar göra några våfflor för att jag har blivit riktigr sugen på det nu. men om ingen annan gör det får jag väl göra det själv:P längtar verkligen till sommaren och sommarlovet nu. som tur är så blir det ju påsklov snart. jag har inte bestämt änn vad jag ska göra då. antingen så åker jag men fanny till hennes stuga uppe i fjällen och åker skidor. eller så åker jag till gotland och träffar min barndomsvän amanda, eller så stannar jag bara hemma. jag får se vad jag gör fast jag tror nog att det blir fjällen, men det som är jobbigt om jag ska åka till fjällen är att jag måste åka upp själv på en buss som typ tar 7 timmar eller mer kanske och det kanske inte är så kul.men jag får se hur jag gör. ojj klockan är redan 6, tiden har ju bara rusat iväg. eller det kasnke känns så för att vi slutade så sent vid klockan halv 4, hatar onsdagar. okej det här kanske inte blev så intressant inlägg men kanske bättre än inget. kramis / jessica


Kommentarer
Postat av: Paulina

okej, vad bra. Bäst att jag köper den snart innan dom tar slut xD

2009-03-25 @ 19:37:59
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0