Måndag

Halloj
Idag så var det ju första dagen i skolan sen lovet, det var ju kul
att träffa kompisar och så men allt de andra var lika tråkigt som
vanligt menmen jag får väl stå ut i några veckor till för snart är
det ju påsklov.Men första lektionen var iallafall no vi började kl
8 satan va jag var trött men på non så gjorde vi inget speciellt.
Sen så var det gympa och vi hade tydligen nån ny lärare hon var
väl rätt så bra.När gympan var slut så var de svenska och efter
de lunch sen var det bara 2 lektioner kvar, engelska och klassråd.
Efter skolan så tog jag bussen hem och mötte Elsa har inte sett
henne på jätte länge så vi bestämde iaf att vi skulle göra nått på
torsdag.Ska bli jätte kul för jag har saknat henne jättemycket.
Nu gör jag inte så mycket ska nog plugga lite för snart har vi
matte prov och sen har vi so-prov också pusskram/Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0