måndag

efter att jag läst några sidor i frida tidningenkom jag på att jag kunde spara den tills ikväll istället. jag tycker att det är rätt mysigt att sitta i sängen och läsa frida:P. och ikväll tror jag endå inte att det är något bra på tv så det passar ju perfekt. tänkte plugga men jag satte på tv för att se om det var något bra på den istället men det var ett gammalt made avsnitt som jag redan sätt förut så jag stängde av tv och satte mej för att plugga. fast det gick inte så bra så jag satte mej och chattade istället. men nu har jag bestämt mej för att plugga så nu ska jag göra det. eller jag tror jag ska göra det nej jag måste göra det rättare sagt. jag har faktiskt tänkt att satsa på att få överträffat i både spanska och so satt det är nog bäst att jag pluggar lite nu. kisses / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0