Måndag

Hejsan
Vaknade klockan 6.30 av att min mobil ringde men jag var dödstrött så jag
stängde av den sen så kom jag inte upp i sängen kl kvart över sju, så de blev
de lite stressigt för jag börjar lixom klockan 8. Men som tur var så kunde mamma
skjussa mej till skolan fast jag kom ändå försent så min dag började inte direkt bra.
I skolan hände de inget speciellt,eller vi hade en vikarie på engelska och han var 
rätt så konstig.De första han sa när han kom in i klassrummet var att han gick fram
till en och frågade såhär:Tycker du att jag är söt eller ful?? Men svara då!Jag tycker
iallafall att du är söt!.Hahah så sa han till en kille i våran klass haha fett konstig han var.
Nog om de nu är jag hemma från skolan och gör inte så mkt ska nog plugga lite senare¨
för snart ska vi ha noprov uch jag hatar no just nu för vi håller på med kroppen och allt
är så himla äckligt med alla kroppsdelar och allt.

Fanny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0