Lördag

Halloj
Kom hem från jessica för en stund sen vi var ju i stan på dagen
men de kanske inte är så nödvändigt att jag skriver om vad vi
gjorde och köppte där för de har ju jessica redan skrivit om.Men
Jessicas mamma hämtade iaf oss i skärholmen när vi  hade kommit
hem satt vi slapp ta bussen sen när vi kom hem till henne så gick
vi till kvantum och köpte godis,sen när vi kom hem så hade hennes
mamma vart och köpt thaimat min mat var god men Jessicas var
inte så jättegod för kycklingen som hon fick var friterad och då ska
de ju liksom vara krispigt men det var alldelles segt hihi.När vi hade
ätit färdigt så gick vi och kollade på OC de var väl ganska bra men
när vi hade sett klart på de så fick jag skjuss hem av mammsen.
Nu ska jag nog gå ner och se om det går något roligt på tv kyss/fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0