Lördag

Hello darlings
Har nyss stadat hela mitt rum visst är jag duktig? Jag har iaf vart i kungens kurva
idag köpte en tshirt och ett par ridhandskar.Ikväll så ska jag och jessica gå på bio
vi ska se på ''Dumpa honom'' egentligen så ville vi se ''En shopoholics bekännelser
men den hade inte prämier förns om een vecka haha.Jessica ville att vi skulle åka
till skärholmen innan men jag orkade inte så vi ska göra de nån gång nästa vecka
förhoppningsvis.De har väl inte hänt så mycket mer idag.Puss puss/fanny

Förresten de här har jag på mej idag
allt är från hm.

Kommentarer
Postat av: Elsa

väärldens sötaste gulleplutt<333 ;P

2009-03-15 @ 16:49:35
Postat av: Fanny

tack sötnos saknar dej<33

2009-03-15 @ 21:33:06
URL: http://jessicaochfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0