lista

Namn: Jessica
Piercingar: öronen
Tatueringar: nej
Längd: mellan 150-155 kanske?
Skostorlek: 36
Hårfärg: brunett
Är du kär i någon: inte just nu
Önskar du att du bodde någon annanstans: nja jag trivs bra här
Tänker du på självmord: nej
Dricker du: ja annars skulle jag inte leva?:S
Använder du droger: nej
Röker du: nej
Vilken parfym använder du: varierar oftast dkny eller nån paris hilton:P
Vad är du rädd för: jag det är mycket
Gillar du att tvätta: nej, haha
Gillar du Berg-och-Dalbana: aa älskar domXD

SENASTE..
Film du hyrde: det var lände sen hyr typ aldrig film
Film du köpte: ingen aning
Låten du lyssnade på: nån på pea säkert
Låten du hade på hjärnan: hm?
Personen du ringde: mamma
Tv program du tittade på:let's dance
Personen du tänkte på: venne

FÖR ELLER EMOT...
Långdistansförhållanden: emot
Utnyttja någon: emot
Självmord: emot
Teenage smoking: emot
Att använda droger: emot
Köra onykter: emot
Förhållanden: för

FAVORIT..
Mat: italienskt 
Låt: har många
Sak att göra: umgås & shoppa:D
Dryck: sprite tror jag
Kläder: olika
Film: många
Bil: inte vet jag

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: nope
Gråtit över en flicka: ja, en kompis
Ljugit för någon: ja
Varit i slagsmål: nee

ANTAL..
Gånger du varit kär: 2 ggr då jag varit riktigt kär tror jag
Gånger ditt hjärta brustit: 1 gång
Hjärtan brustit på grund av dej: venne
Gånger ditt namn varit med i tidningen: kanske när man föddes
Ärr du har på kroppen: magen tror ja

Ska bli skoj: sommarn 09
Ska inte bli skoj: skolan
Sparar till: ingenting
Väntar på: sommarlovet
Pålägg som gäller: olika
Dagens dryck: vatten

SENASTE..
Bok du läste: tror den heter " räcker det om jag älskar dej?"
Personen du fick mail av: nån oviktig säkert
Personen du fick brev av: det var länge sen
Personen du fick sms av: paulina
Gången hela din familj åt middag tillsammans: någon gång i veckan
Saken du köpte: kläder

Vad har du gjort idag: skola och skhlm
Var det kul: inte skola men det andra
Hur tidigt stiger du upp: vardagar: det är olika beroende på när vi börjar
Gillar du att slåss: nej
Vad ska du göra ikväll: de e kväll nu
Är du seriös: lagom
Vad är du allergisk mot: kmr inte ihåg
Var har du ont: halsen
Använder du hårspray: ibland
Kan du stå på händer: nästan:P
Favorit serie: många

Bright eyes eller Lars Winnerbäck: hmm
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: mm, på maten
Är du glad nu: aa
Var du glad igår: ja skulle tro det
Känner du nån som jobbar på sjukhus: mm min moster
Vad dansar du till: all bra musik
Stockholm är: huvudstad
Göteborg är: en stad
Kan du sjunga: kan kan jag men ni vill inte höra
Mer värt än guld: mycket
Spaghetti eller makaroner: båda
Ett land jag helst vill besöka: Thailand skulle vara kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0