lång skoldag

hejsan
idag så har det varit en jobbig dag. vi började klockan 8 med matte prov. jag tyckte att det gick ganska bra men det är så jobbigt för att man alltid måste skriva hur man tänker på nästan varje fråga och det var jobbigt. efter matten så var det bild och då fick jag inte så mycket gjort eller jag tror inte att någon fick det,haha. sen så var det spanska och efter spanskan musik. på musiken så fick vi typ inte göra någonting för att läraren bara pratade hela tiden och så kom vi på en låt om några som går i 8. efter musiken så var det mat men jag och några andra hade redan ätit lite och det var inge gott blodbudding blä så vi gjorde lite annat istället. sen så solade vi ett tag. efter det så var det engelska och då så hade vi läxförhör på några gloser men jag hade inte pluggat för att jag inte hade hunnit + att det endå bara är muntligt satt man behöver ju inte säga om man inte räcker upp handen men då så var det ju så himla typiskt att bara för att man inte har pluggat så blir det skriftligt jippi! eller inte-.-.sen så var det svenska och so. på so:n fick vi tillbaks våra so prov och jag fick 25/38. jag blev inte speciellt nöjd för att jag hade pluggat jätte mycket. det var nog mitt dåligaste resultat som jag haft på ett prov. men som tur var fick jag iaf godkänt för det var 19. men efter skolan så gick jag hem och ska inte göra något speciellt får väl plugga om jag inte kommer på något annat. puss/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0