kort om söndag

jag la nyss in en lista som ni kanske har märkt inte för att jag tror att någon bry sej men..
som jag visste har jag typ inte gjort något annat än suttit vid datorn idag.
eller jag har ju gått på träningen såklart men annars så har det typ inte hänt något.
eller jag har bakat kladdkaka kom jag på nu. så då har jag ju gjort något annurlunda.
jag skrev ju i tidigare inlägg att jag skulle plugga idag men det har ju inte blivit av, jag är faktiskt sur på mej själv över det! haha. jag tror typ själv att jag ska plugga men sen så blir det aldrig av. jag får ta och skärpa mej nu.
inte för att jag suger i skolan men...
nu så ska jag plugga och den här gången menar jag det( hoppas jag). kyss / jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0