In school

halloj
nu sitter jag på fritidsgårdens dator med fanny och isabell. nu har vi typ gott halva skoldagen eller kanske lite mer.
egentligen ska vi ät nu men jag och isabell åt förut och det var intye så gott satt fanny skippade maten. första lektionen
var matte och då hade vi prov. för mej gick det väl helt okej enligt mej asså, och fanny håller på och ororar sej hela tiden
 för att hon tror att hon inte kommer att bli godkänd men det tror jag eller jag vet det nästan:P haha. och egentligen så skulle vi ha spanska prov idag men igår fick vi veta att vi ska ha det på tisdag istället och det var ju skönt för att jag har knappt övat något. det som är lite jobbigt på denna dator är att dom har typ blockat nästtan alla sidor och det är ju lite tråkigt. men som tur var funkade blogg.se. nu tror jag att isabell börjar bli lite otålig så det här får räcka. kisses / jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0