helgen

nu har jag precis kommit hem från elsa. det var jätte kul där. på lördagen när vi kom till henne så började vi med att äta tacos,jätte gott. sen så öppnade hon lite presenter som hon hade fått. efter det så blev det efterätt. lite senare så sjöng vi sing star och så såg vi lite på tv. sen så bäddade vi och gjorde oss klara inför kvällen sen så började vi se på någon bra film. kommer inte ihåg namnet.när vi hade sett på den så började vi se på tv. sen så gick vi och la oss. det var jätte varmt där vi  sov satt vi kunde nästan inte somna,haha. men till slut så gjorde vi det iaf:P
sen så vaknade jag av att frida höll på med hennes täcke. och då så var klockan 7 på morgonen och jag var dö trött. så jag somnade om och vaknade av att jag var helt varm. och då så var klockan inte heller så mycket satt jag försökte somna om igen men det funkade inte. sen så började typ alla andra vakna av samma sak som jag vaknade av: värmen. men sen så gick vi iaf upp och så åt vi frukost och sen så såg vi på en till film. den hette this is england och den var väl helt okej, fast ganska hemsk och under hela filmen så var det en kille i filmen som svärde i varenda mening.hahaha. efter filmen så packade vi ner allt och sen så var det dags att åka hem. och nu är jag hemma. jag vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagfen men jag har ju träning som jag ska gå på tror jag och sen så kanske jag ska träffa fanny men vi får se. det var lite om min helg vad har ni gjort?  / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0