Godmorgon

Goemrogon allesammans
idag så börjar vi klockan 9 så vi har sov morgon skön skönt.
Gick upp klockan halv åtta och jag är nästan helt klar jag ska bara
sminka mig sen är jag färdig.Har inte hunnit med så mkt den här dan
eller morgonen bara äta frukost och fixa mej men jag slänger in en dagens./Fanny
DAGENS VILL HA: Sommar!!
DAGENS KLÄDSEL: Blå jeans puss&kram, mörkblå tshirt med tryck hm, svart kofta hm,örhängen fick av Jessica.
DAGENS SMINK: Bara mascara
DAGENS FRISYR: Utsläppt
DAGENS LÅT: Love is my drug
DAGENS PLANER: Skola bara, än så länge?
DAGENS SAKNAD: sommarlovet
DAGENS DUMMASTE: Skolan
DAGENS MISSLYCKANDE: Typ inget
DAGENS KÖP: Ingenting än
DAGENS GODIS:-
DAGENS HUMÖR:Trött
DAGENS ORD: God morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0