fredagen den 20

halloj
nu sitter jag hemma och tråkar för att jag gick hem från skolan för ett tag sen. egentligen så skulle vi ha slutat klockan 2 men jag fick gå hem för att jag hade ont i ögat och sen så hade jag lite ont i huvudet.asså jag venne om jag hade behövt gå hem från skolan för när jag kom hem så hade jag inte lika ont i ögat. fast jag kanske endå inte hade fått så mycket gjort i skolan för att jag knappt såg något med ena ögat och så var det något som skavde hela tiden. och så var ju inte sjuksyster där så hon kunde inte hjälpa mej. men när jag kom hem så kröp jag direkt ner i sängen och sen så somnade jag lite hahah. jag brukar inte kunna somna mitt på dagen men idag gick det visst. när jag hade vaknat så  hade sömnen botat huvudvärken så jag mådde riktigt bra faktiskt. bara det att jag har fortfarande ont i min hals som jag har haft i snart en vecka,. men annars så tycker jag att jag lika gärna skulle kunna vara i skolan nu. fast vi skulle endå ha slutat nu:P så jag missade typ bara 2 lektioner eller mindre. men det som är lite tråkigt är att jag och paulina hade bestämt att åka till skärholmen idag och jag mår ju bra och så fast jag kanske inte åker för då kanske alla tror att jag skolkar och det gör jag ju inte. så vi får väl se hur det blir med det. men inte kan jag hjälpa att jag mår bra nu.men jag får iaf se hur jag gör. visstja vi var på teater med skolan idag. teatern var väl helt okej, och det var ju skönt att slippa några lektioner. när vi kom hem till skolan igen så var det tacos till mat. det var riktigt gott fast jag mådde lite illa efter maten antagligen för att jag var så mätt. men nu ska jag se på tv. bye   / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0