bio

heej:)
kom hem från heron city för ett tag sen.
där var jag med fanny och vi såg på dumpa honom.
jag tycker att den var mycket bättre än vad jag trott innan så det var ju bra.
ett tag innan filmen så hände något som inte var så kul.
jo som vanligt har jag värsta oturen satt jag råkar få ett metall sak från min väska typ in i tummen satt nageln brast. och det gjorde verkligen jätte ont. det började att blöda en massa satt jag blev helt yr typ.
men som tyr var slapp jag åka in till akuten eller nått sånt för så farligt var det inte.
och jag fattar inte hur jag kan ha sån otur.
för någon dag sen så slog jag liksom tån...
men nu ska jag se lite på melodi festivalen. puss/ jessica


Kommentarer
Postat av: ann

ska vi lägga till varandra på blogvin? Släng in en kommentar när du har gjort det, så gör jag samma sak!

2009-03-14 @ 23:12:18
URL: http://annnguyeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0