9 mars

imorse när jag vaknade kände jag mej otroligt trött.
jag brukar ju förståss vara trött tidigt på morgonen men imorse var jag tröttare än vanligt.
men jag gick upp iaf fast jag kände mej så trött.
några minuter senare när jag skulle fixa mej kom mamma in och sa:
-varför gick du upp såhär tidigt?
-öhh?, jag kanske vill komma i tid?:S
- men lilla gumman klockan är ju jätte tidigt...
och då gick jag och kollade hur mycket klockan var och då såg jag ju att jag började om 2 och en haltimme och jag var ju nästan redan klar. inte så konstigt att man är trött när man har gått upp nån timme tidigare änn vad man brukar.
så då blev jag ju såklart irri på mej själv och hoppade ner i sängen men kläderna och allt på,haah. senare var det skolan som gällde. och efter skolan gick jag hem och pluggade, fett duktigt jag är.
efter att jag pluggat ett tag så åkte ja till stallet och sen när jag kom hem tog jag en dusch direkt.
riktigt skönt. men nu ska ´jag äta. bye<3
visstja ska ha spanska prov imorgon önska mej lycka till:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0