31 mars

halloj
min dag började mad att jag vaknade klockan åtta. det var skönt att jag fick sova ut lite iaf för att vi hade sovmorgon. fast jag var väldigt trött var jag på toppen humör för att solen lyste varmt och det var 8 grader varmt. det kanske nite var jätte varmt men bättre än vad det brukar vara iaf. skoldagen rullade på som vanligt. hände inget speciellt typ. hade bara 4 lektioner så det var ju skönt. när vi hade slutat gick jag och fanny hem till mej och hittils har vi bara pluggat. vi har so läxa till imorgon, spanska och till på fredag har vi engelska & matte läxa. sen så tänkte jag och fanny kanske redovisa nån musik sak som man ska göra på musiken imorgon om vi nu hinner göra den också. puss jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0