30 mars

imorse vaknade jag av att min mobils väckarklocka ringde och väckte mej var jag dö trött. fast det kanske inte var så konstigt för att nu när vi har stält om klockan till sommartid fick jag ju sova en timme mindre. jag orkade inte gå upp när klockan ringde så jag låg kvar i min säng ett tag. och dwet var ju inte så smart för att när jag sen vaknade hade jag knappt någon tid på mej innan jag skulle till skolan. så det blev lite stressigt. när jag kom till skolan var det sex och samlevnad som första lektionen. det var skönt för att vi läste bara i nån bok på den lektionen. sen så var det salsa på idrotten. och sedan svenska. på svenskan fick man plugga på läxförhöret som vi ska ha på onsdag. så då gjorde jag och fanny det. fast jag tror inte att jag lärde mej något eftersom att vi mest satt och pratade o skratta. sen så var det mat. inte så jätte gott. det var nån pasta med en massa ost och sen så fanns det pytt i panna och jag gillade varken något av det. efter maten så var det engelska och då så fick vi ett häfte som man kunde jobba i. och det var ju typ för småungar. eller det var jätte lätta saker. eller iaf på den sidan som jag och fanny gjorde, man skulle bara färglägga en gubbe inte så jätte ansträngande precis. sen så var det bara klassråd och sen så var skoldagen slut. när jag gick hem från skolan blåste det jätte mycket. hoppas på att det blir varmt snart. det var någon som sa att det skulle bli 15+ på torsdag vilket jag inte tror på men man kan ju alltid hoppas eller vad säger ni? visstja fick ett sms idag om att alla ska ha ballerina/ sommarskor på onsdag den 1 april. inte för att jag fattar varför man ska ha det men jag kommer iaf att ha det endå om det blir bra väder.
en massa kärlek från jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0