28 mars

idag så vaknade jag tidigt för att mamma kom och väckter mej för att hon skulle åka iväg till nått ställe för att dom hade utförsäljning där så då tänkte jag först att jag inte skulle åka med för att jag inte orkade och för att fanny inte ville följa med men sen så bestämde jag mej iaf för att följa med. så då när vi väl kom dit hittade jag ganska mycket fast sen så bestämde jag mej för en väska,2 tröjor och en sjal. sen så när vi åkte hem så städade jag mitt rum och nu så har elsa precis kommit hit så nu måste jag vara lite social. puss/ jessica

Kommentarer
Postat av: sara

oohh:) Vart var det utförsäljning?<3

2009-03-28 @ 16:10:25
URL: http://prinsessansara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0