28 mars

idag så har det varit en bra dag fast det otroligt tråkiga vädret. dagen började ju bra med shopping och sen så kom elsa och det var ju också kul. vi satt lite på datan och sen så gjorde vi egna South Park gubbar,haha. jag hade tänkt att ladda upp dom men det funkade tyvärr inte. sen så bakade vi också. vi gjorde två stycken olika bakelser. och både blev jätte goda, det var ett tag sen jag bakade så det var dags för lite bakning. när elsa hade åkte hem för att hon skulle spela tennis och sen så skulle hon bort så då gjorde jag inte så mycket. städade i min garderob som jag nästan gör hela tiden för att jag bara slänger in mina kläder där så fort jag har använt dom så det blir mycket städning i garderoben ganska ofta och det känns lite onödigt. sen så kom mina kusiner och dom ska typ stanna här ett tag och sen så är det robinson ikväll så det vill jag hinna med att se på för att jag såg aldrig det förra veckan. nu så ska jag äta. bye / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0