26 mars

idag har det varit en skön och ganska rolig dag i skolan. vi började med no och det var den roligaste no lektionen ever. vi skulle lära oss att trä på en kondom på en dildo. haha, fett kul asså. sen så var dom andra lektionerna rätt sköna skoldagen bara flöt på. vi gick ut på en promenad på livskunskapen och det var skönt för att det var ju så fint väder ute. hoppas verkligen på att våren ska komma snart. vill ha sommar!
sen så på svenskan så såg vi på film. filmen heter ebba och didrik och när man väl har kommit in i den som vi har gjort nu så är den faktiskt ganska bra. så det var en skön svenska lektion mycket bättre än att jobba med en massa tråkiga saker. sen så på so så håller vi på med rom och det passar ju ganska bra för att jag var ju där för ett tag sen. fast jag kan inte säga att jag är så bra på allt om rom. eller man kan ju säga att jag suger på det. jag tycker att so är så tråkigt. fattar inte varför jag ska lära mej alla saker som har med so att göra. det är bara onödigt enligt mej. fast vem vet någon gång kanske jag får någon användning av mina so kunskaper ( om jag nu har några.)
efter skolan så gick jag hem i det sköna vädret. fast det var tråkigt att det blåste för då frös man lite. men jag för nöja mej med att solen iaf lyser. jag har märkt att det börjar bli vår/sommar för att det har blivit lite ljusare på kvällarna. eller iaf på vissa dagar. och det är ju skönt. imorgon ska michelle ha sin fest och det ska bli skoj. hoppas det blir kul, eller det kommer det säker att bli. men ni får ha det bra ppussiss / jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0