25 mars

gud vad trött jag har varit idag. hela dagen har jag varit jätte trött. jag behöver verkligen helg så att jag kan vila ut mej lite. för ett tag sen så vvar jag ute och gick för att det var några som vi känner som inte hade tid att gå ut med deras hund så då hade jag lovat dom att ta en promenad med den. det var jätte länge sen jag var ute med nån hund. förut när jag var mindre så brukade jag alltid gå till några andra som vi känner och låna den men det har inte blivit av på nått år nu. men idag så var det dags igen. och det är ju ett ganska bra sätt att få pengar på:D. men iaf så har jag inte gjort så mycket mer åt våfflor förut och det var jätte gott. jag har inte ätit det på jätte länge så det var nog på tiden att vi åt det. men nu ska jag fixa mej för sängen och sen se på tv. / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0