24 mars

idag så hade vi sovmorgon satt vi började inte förns klockan 9.35, det var riktigt skönt. första lektionen var spanska och då så fick vi tillbaks våra spanska prov som vi hade gjort för ett tag sen. jag blev nöjd men resultatet för att jag fick nästan överträffat och det kändes ju bra. efter spanskan så var det no och sen så var det mat. efter maten så var det matte och sista lektionen var idrott. jätte skön dag bara 4 lektioner. efter skolan så tog jag och fanny bussen till kungens kurva och så köpte jag en bikini på hm och fanny köpte någon tröja där. sen så gick vi till donken och tog varsin glass. efter glassen så gick vi hem till mej. på vägen hem så haglade det och blåste jätte mycket, fett jobbigt. när vi kom hem gjorde vi inget speciellt. sen så kom fannys mamma och hämtade oss och sen så var det ridning. det gick bra. när jag hade kommit hem från ridningen så gjorde jag lite mat och sen så har jag sett på den rätte för rosing. men nu ska jag fortsätta kolla på det. puss/ j

Kommentarer
Postat av: Paulina

Fanns leopard bikinin där? :) Måste bara köpa den då. <3

2009-03-24 @ 20:30:19
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0