21 mars

nu är jag nästan fördig inför kvällen. jag ska bara fixa håret och lite smink.
             sen så måste jag packa klart för att vi ska ju sova hoss
elsa också. det kommer nog att bli jätte kul hoppas jag såklart. fanny har
inte kunnat skriva idag för att hennes internet funkade inte på någon av
deras datorer om det intresserar er. visstja min snälla mamma var i stan
och kom hem med två peak tröjor till mej, fast jag vet inte om jag ska ha kvar
dom men jag tänkte ladda upp dom så kunde ni skriva vad ni tyckte om dom men
jag hitter inte usb kabeln satt det funkar ju inte utan den. men nu drar tiden
iväg så jag måste nog sluta skriva nu. kommer nog inte att skriva något mer ikväll
men imorgon ska jag iaf skriva. puuusssssaaaarrrrrrrr / jess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0