20 mars

nu så sitter jag i mitt rum och äter glass. haha gud vad gott det är,jag älskar verkligen glass. jag bestämde mej iaf för att pka till skärholmen med paulina för att vad skulle jag liksom annars göra? jag tycker att det är så tråkigt att bara vara hemma och tråka. i skärholmen köpte jag ett linne från hm och en tröja från gina tricot. när vi var trötta och ville pka hem så ringde vi till paulinas mamma så hämtade hon oss. när jag kom hem så ringde mamma och frågade om jag ville följa med till kungens kurva så sa jag ja och följde med henne dit för jag hade ju endå inget annats för mej. så då hittade jag en rosa sjal från hm. när vi hade var där så åkte vi hem och då så åt vi mat. sen så kom glassbilen och vi köpte lite glass hem. nu ska jag se lite på let's dance för det har jag inte sett på jätte länge. ha en trevlig kväll/ jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0