19 mars

tjenare
nu har jag precis kommit hem från plugget. imorse när jag gick upp så var det lika soligt som det var igår. så det gjorde mej på bra humör. satt när jag hade gjort mej klar så hade jag lite tid kvar så då passade jag genast på at gå ut i solen och sola lite. mamma och pappa tyckte att jag var knäpp men det struntade jag i. jag trodde inte innan jag gick ut att jag skulle få någon färg men det var bara skönt att få känna solen värma. fast när jag hade vart ute i någon minut kunde jag inte stanna ute längre för att jag höll på att frysa ihjäl,haha. och då så gick jag för att kolla hut många grader det var och då såg jag att det var 2 minus. det kanske var därför jag frös:P men nog om min morgon nu.. ja fick iaf skjuss till skolan och första lektionen var no med no prov. det var knappt några frågor alls så det var ju bra. fast själva provet kanske inte gick så bra eller kanske jag venne iaf. men jag svarade på alla frågor så jag får väl hoppas att det gick bra. och sen så hade vi ju liksom inte haft så mycket tid att träna på det heller. men efter no så var det matte och då höll våran lärare på och tjatade på oss om att vi var så stökigt och blablabla.... sen så var det livskunskap,mat,so och svenska var sista klektionen. på dom hände det typ inget speciellt vad jag kan komma ihåg. eller jo på svenskan så var rätt många på blibloteket för att låna böcker satt då var jag och några andra ensama i klassrummet och då började en kille i våran klass leka strippa och allt. efter skolan så gick jag hem med paulina och då blåste det jätte mycket. men nu måste jag nog plugga lite ock kanske se om det är nått bra på tv. kisses / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0