18 mars

imorse när jag vaknade var det helt soligt ute. äntligen så börjar nog våren komma verkar det som. gud vad skönt att slippa snön och allt slask. men iaf började vi kolckan 8.10 och slutade klockan halv fyra.
det ver våran jobbigaste dag med nu är det skönt att den är avklarad. det hände inget speciellt under dangen förutom att vi hade en vikarie på so och svenskan. efter skolan så gick jag och fanny till busshållsplatsen för att där satt frida och väntade på oss för att vi skulle åka till skärholmen och handla present till elsa. jag kan tyvärr inte skriva vad vi köpte för att elsa kanske läser det då.  så vi köpte en sak till elsa och sen varsin glass från donken. vi såg också emmalouise och erica inne på hm. sen när vi inte hade något mer att göra så hämtade fridas pappa oss. nu måste jag plugga för vi har no prov imorogn hoppas det kommer att gå bra. hoppas ni har haft en bra dag  pusss  jessica


Kommentarer
Postat av: elsa

please.. I Wanna know :*

2009-03-19 @ 14:46:54
Postat av: jessica

haha jag är ledsen sötis men jag kan tyvärr inte säga det:D

2009-03-19 @ 15:24:31
URL: http://jessicaochfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0