17 mars

idag var det skola som vanligt och vi började klockan 9.35.
det var verkligen skönt att ha sovmorgon. det som var tråkigt var att det regnade ute.
och det var ju synd eftersom att jag var tvungen att gå till skolan.
när jag väl kom till skolan så var min jacka helt blöt. så det började lukta blött dun i hela mitt skåp haha.
första lekrionen hade vi spanske och det gick väl bra vi skullle bara jobba i boken och det var ju inte så svårt.
efter spanskan hade vi no sen mat. till mat fick vi nån kyckling gratäng med ris, det var väl helt okej.
efter maten så hade vi lite tid över satt då gick jag och några till tobak.
sen så var det matte. och sista lektionen var idrott. så idag vet det en ännu skönare dag än igår, vi gick bara från klockan 9.35-14.15, riktigt skönt XD. när vi hade slutat gick jag och fanny hem till mej och nu har vi inte gjort så mycket.
snart ska vi ju och rida satt jag tror att vi ska plugga lite nu. bye / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0