16 mars

halloj
jag är ledsen över att jag inte har skrivit något idag men jag har varit fullt upptagen.
men imorse så kände jag mej ganska bra hade bara lite ont i halsen och tummen satt jag bestämde mej för att gå till skolan. hände inte så mycket, var en skön dag bara från klockan 8 till 2. jag var inte med på gympan pga av halsen och det var nog rätt skönt för det var brottning och det verkade rätt jobbigt,haha.
men annars så var det bara det vanliga. no,gympa,svenska,mat,engelska,eget arbete och klassråd.
efter skolan så följde jag med fanny till bussen för att elsa skulle lämna nått till mej och fanny. men elsa var lite klantig satt hon hoppade av busse istället för att låta johanna ge mej saken för johanna hoppar endå av där. o´kej ni kanske inte fattar men endå:P så då fick jag en inbjudan för att elsa skulle ha nån fest nu på lördag och det ska ju bli kul. som tur var när elsa hade lämnat inbjudan kom en buss precis som hon kunde hoppa på. det var ju bra att hon slapp vänta i en halvtimma till nästa. så då sa vi hej då och jag gick till en annan busshållsplats för mamma stog och väntade på mej, så det var skönt att jag fick skjuss hem. när vi kom hem så drog vi direkt till stallet för att elin hade haft studiedag så hon väntade på oss där för vi skulle rida ut. ridturen gick bra fast jag fick en galen häst.
när jag kom hem var jag hungrig och åt mat och efter maten tog jag ett varmt SKÖNT bad. jag brukar aldrig bada men idag så gjorde jag det, det var riktigt mysigt faktiskt. men nu tror jag nog att jag kanske ska sätta mej och plugga på lite no omjag orkar vi får se... kärlek / jessica

Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected

sv: tack så mycket :D

2009-03-16 @ 21:05:41
URL: http://ddisconnected.blogg.se/
Postat av: Patricia

Hej kolla in på min blogg =)

Kram

2009-03-16 @ 21:57:25
URL: http://nomoredrama.blogg.se/
Postat av: Lisa

krya på dig!

2009-03-16 @ 21:59:28
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Louise Charlotte



HEJ!



KUL ATT DU GILLAR MIN BLOGG :)



ER BLOGG ÄR JU OCKSÅ JÄTTE FIN JU! KEEP IT UP!



HUGS <3

2009-03-17 @ 13:08:54
URL: http://louisecharlotte.blogg.se/
Postat av: elsa

haha det blev lite krångligt:D<3

2009-03-19 @ 14:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0