14 mars

tjena
idag har det inte hänt så mycket.
jag har städat mitt rum för att mamma tvingade mej-.-
sen så har jag vart på datan och så..
ikväll ska jag och fanny gå på bio, jag tror det blir
dumpa honom eller vad den nu hette.
fast egentligen så vill vi se nån film om shopping jag kommer inte ihåg
namnet med den handlade iaf om shopping:D
men den hade inte kommit ut en satt det var ju synd.
men då tänkte vi att vi kan se den med elsa,frida,johanna o elin istället
för vi hade sagt förut att alla vi kunde se på bio tsm när det kom ut någon bra film
och det kommer det ju att göra:D.
men nu tror jag att jag ska göra ansikts mask för min hud är helt torr.
ha det bra pussar från jessica

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

sv: tack så mycket. eran är också fin!

2009-03-14 @ 13:24:07
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: frida

ja det tycker ja att vi ska, om du menade en film som hette typ "en shoppaholics bekännelser" så verkar den jättebra! pussar till er <33

2009-03-14 @ 17:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0