12 mars

idag så började vi klockan 9 så vi hade en liten sovmorgon.
och som tur var hade pappa också slovmorgon satt han kunde sjussa mej
så jag slapp gå i snövädret och det var ju skönt.
skolan började med no, det var rätt skön lektion, vi skulle bara titta
på några bilder eller vad man ska säga.
efter no hade vi matte, sen livskunskap. hände inget speciellt då.
till mat var det kebab gryta m bulgur och det var väl sådär.
efter maten gick några tjejer till gården och då skulle vi spela
spel men vi hann knappt nått för att so började.
på so hade fredrik typ nån genomgång för vi ska börja och
arbeta med rom. sen så var det bara en lektion kvar: svenska.
då fick vi läsa och se på ebba & didrik. efter skolan gick jag hem
och när jag kom hem satte jag mej vid datan. skönt att
slippa plugga direkt när man kommer hem för nu har
vi ju gjort den här veckans prov redan. nu ska jag se på mtv.
bye / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0