-

hello
läste nyss på kimberlyochamandas blogg att kimberly typ skulle byta skola elller nått sånt. och då kom jag och tänka på att vad jobbigt det skulle vara om man förlorade sin vän. om någon byter skola så kan man ju såklart träffas endå men det blir endå inte samma sak, man brukar liksom tappa kontakten oftast. och ibland kan det ju till och med vara värre än tex att en bästis kanske dör. fatta vad jobbigt det skulle vara om typ en bra kompis dog. bara tanken är hemsk. jag skulle nog aldrig palla med nått sånt. bara att en kompis kan svika kan ju liksom vara jobbigt. och om nån dog skulle det ju vara skit jobbigt. men det är ju bra att man har en familj och andra vänner som man vet skulle ställa upp för en , annars skulle det alrdig gå...


Kommentarer
Postat av: kimberly

fast jag svek aldrig Amanda...

2009-03-04 @ 15:31:43
URL: http://kimberlyochamanda.blogg.se/
Postat av: Jessica

fast jag skrev aldrig att du gjorde det heller

2009-03-04 @ 18:43:15
URL: http://jessicaochfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0