gårdagen

Godmorgon alla sötisar
Vaknade för ungefär en halvtimme sedan så nu har jag ätit frukost och så,igår så hade vi jättekul när vi hade kommi hem från grönan så kollade vi på barnhemmet den var jätteläskig men ändå bra.Vi hoppade också på hennes studstmatta och lite andra grejer.Jag kan berätta lite om grönan också vi kom dit ungefär vid två och vi började med att åka pop expressen tror jag de var men vi fick ingen bra låt så då vare inte lika kul som de brukar vara.Sen så åkte vi extreme bergochdalbanan uppskjutet mm.Sen så åkte jag frittfall tilt också den var skitläskig men ändå jättekul haha.När vi skulle gå hem var de typ några som ville ha våra åkband men då sa vi att dem kunde köpa dom fast då blev de typ fett arga och gick.Men asså ofta man bara ger bort ett åkband dom kostar ju faktiskt typ 300 nog om de har inte så mkt mer att skriva men här kommer iaf lite bilder byebye.

Johanna,Elsa,Jessica,och jag:P

Johanna och Elin haha
Kram/fanny


Kommentarer
Postat av: johanna

hahha, värsta muppbilderna på mig juh!:P haha, speciellt den på bara mig o elin:P



puss<333

2009-06-07 @ 11:00:32
Postat av: fanny

Haha om de är nån som ser muppig ut så är de jag.Och du blev jättebra på bilderna ju:P<3

2009-06-07 @ 22:11:33
URL: http://jess'
Postat av: Elsa

usch,, jag sa ju att du inte skulle lägga ut den bilden :)

2009-06-09 @ 08:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0