torsdag

för ett tag sedan så åkte jag,mamma och min lillebror till nått polishus i södertörn. vi åkte dit för att fixa pass tills vi ska åka till fankrike. när vi var där så var det inte så mycket folk satt vi slappa vänta så länge. sedan så skulle man bara bli fotad och sedan skriva sin namnteckning. jag tror inte att jag blev så bra på fotot men man kan ju alltid hoppas på att det blev bra. på vägen hem så köpte vi med oss varsin glass från donken. nu så är jag hemma och har precis ätit upp min glass. undrar vad jag ska göra resten av kvällen....´jag tror nog att jag bara ska chilla framför tv:n eller datan. skriver mera sedan (tror jag). / jessica:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0