today

Hej bloggen!
Vid ca 11 så gick jag till elsa och sen så efter ett tag så kom jessica också de kanske är lite onödigt om jag skriver vad vi gjorde för de har jessica redan gjort så om ni scrollar ner lite kan ni läsa om vad vi gjorde om ni är intresserade.
Men när jag kom hem från elsa så hade jag åt jag de blev grillad lax tkr bättre om grillat kött men de var ändå okej.När jag hade ätit klart så åkte vi iväg till träning det var ganska kul vädrt var bra också så de var skönt.När jag kom hem så var jag med julia först så kollade vi på tv sen så var vi ute och så vi var med varandra till 11 typ så jag har inte vart hemma så speciellt länge.Nu ska jag nog ta nått att äta och sen gå och lägga mej.Sov sött/fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0