Today

Hej alla söta & fula där ute!
Imorgon så är det midsommar och jessicas familj ska ha fest hemma hos dom de kommer nog rätt mpnga eller jag vet inte men elsa och hennes familj kommer iaf och de kommer bli skit kul, hoppas bara att vädret blir bra.Dom sa att de skulle bli fint men man vet ju aldrig.Och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mej, men jag får väl försöka komma på nått bra.Nu så ska jag nog försöka att städa och damsuga mitt rum de ser ut som om jag inte har städat på flera år haha.Jag kan berätta lite om vad jag har gjort idag.Vaknade vid 10 ungefär då gick jag upp och gjorde en smoothie till frukost smaskens.Sen så ringde jessica och fråga om jag ville spela fotboll med henne och jag hade inge bättre föe mej så jag tackade ja till de.När vi hade vart där ett tag så började de ösregna så vi började dra oss hemmåt.Och vi tänkte åka till stan fast de blev inte av.Lite synd för att jag hade velat kolla på nånting som jag ska ha på mig imorgon.Men jag får som sagt ta nått jag har.Orkar inteskriva mer numen vi hörs senare.

fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0