Stan

Hello sunshines,idag så har jag vart med lollo i stan=)
Vi kom dit vid ca 11 och gick vid halv tre.Vi åt mat på subway tror jag att de hette.
Det var ganska gott och mättande haha.
När vi hade ätit såå shoppade vi lite jag köpte ett par jeans och ett par ballerina skor med kilklack=).
Och lollo köpte typ en väska och lite mera saker.När vi kom hem så var jag asvarm för jag hade gått runt med jeans hela dagen.Så vi bestämde oss för att bada men sen så sa mamma att vi skulle åka och köpa ridbyxor till mej så vi hann inte bada.
Men jag köpte iaf ett par blå ridbyxor som var rätt snygga.
Jag ginner inte skriva mera nu för jag tror att vi ska gå ner och sepå film med lite popcorn ha de bra/fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0