snart bio

är helt färdig fixad nu satt för mej är det bara att vänta på att tiden ska gå haha. jag var väldigt irriterad förut för att mina ögonfransar håller på att krånglar hela tiden. men nu så har jag fixat det. innan filmen så ska vi äta mat innan. efter filmen så ska jag och fanny förts hem till mej och hämta mina grejer och sen åker vi hem till fanny för att jag ska sova hos henne inatt. mina föräldrar ska bort satt min farmor ska komma och vara barnvakt åt min lillebror så därför ska jag sova hos fanny satt jag slipper vara hemma med farmor och brorn en fredagskväll. visstja jag har inte packat vad jag ska ha med mej hhem till fanny. får sätta igång med det nu när jag ändå har tid på mej. men vad ska jag ha med mej? kommer säkert att ta med mej en massa onödiga saker som jag alltid brukar göra. aja ska sätta igång med packandet nu. inte för att det kommer attt bli så mycket som jag behöver ta med mej eftersom att jag bara ska sova där en dag men jag slår vad om att jag kommer packa ner rätt så mycket. pusss / jesicaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0