min måndag

nu så har jag kommit hem från isabell.
jag hade pratat med henne redan igår och då bestämde vi att vi skulle göra något. vi började med att vara hemma hos mej och vi såg lite på mtv och dansade och sjöng med i låtarna som spelades,haha. sen så spelade vi lite pingis och samtidigt som det lyssnade vi på lite skön musik. efter det blev vi hungriga och bestämde oss för att gå till pizzerian och käka mat. vi båda tog kebabtallrik och jag blev skit mätt. när vi skulle ta bestick inne på pizzerian råkade jag komma åt en sak där det fanns tandpetare i och den ramlade rakt ner i en skål med sås och alla tandpetare ramlade ut på golvet och i såsen, sna´cka om pinsamt dfet var. men iallafall så efter maten gick vi hem till issa och såg på djävulen bär prada. det var andra gången jag såg den men jag tyckte ändå att den var superbra. det är ungefär det jag har gjort idag. tycker att det är skönt att slippa regnet idag. dom säger ju att det ska bli bättre väder nu och det får vi bara hoppas på. det kommer inte att bli någon rolig midsommar om det regnar och är piss dåligt väder,eller vad tycker ni? / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0