Min dag

Hejsan
Igår så var jag hos Nelly och hon har typ fått en häst som var skitsöt så vi var mäst i stallet och så fick jag hoppa med den hihi.Sen så gjorde vi lite andra saker hemma hos henne också men jag orkar inte berätta allt.Nu så är jag iaf med lollo.
Igår så bestämd vi att vi skulle åka till nått fint badställe.Så vi tog bussen in till centrum och skulle byta buss men de kom typ aldrig så vi kunde inte åka dit=(.Men vi åkte till ett annat bad som låg lite närmare men de var apkallt så vi doppade oss typ bara en gång och sen så solade vi.När vi kom hem så åt vio lunch och hoppade studsmatta.MIn dag har iaf varit ganska lyckad hitills,blev bara lite besviken att vi inte kunde åkla till de badet som vi hade planerat.Nu ska vi nog cykla och köpa nått gott till ikväll.Puss på rumpan/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0