midsommarafton

nu så börjar klockan närma sej 12 men det är fortfarande folk här. jag är ledsen över att jag inte har skrivit någonting tidigare idag men jag har verkligen inte haft tid att blogga. dagen började med att jag fick hjälpa till familjen att städa hela huset. sen så blev klockan mycket oah alla gäster skulle komma klcokan halv 1 satt det blev lite stressigt. men sen så kom iaf gästerna en efter en och när alla hade kommit satte vi oss vid bordet och åt mat. efter maten så gick tjejerna till midsommar stången som var mittöver vägen. vi dansade runt midsommarstången lite med mina små kusiner. det var jätte länge sedan jag dansade runt midsommarstången. sen så köpte vi lite lotter och så också. orkar inte berätta exakt vad vi gjorde idag för att det har hänt så mycket men jag kan säga att vi har spelat fotboll,pingis,kubb och en massa mer. men nu så sitter jag med rebecca och fanny i mitt rum och känner att jag måste vara lite social...så ha en bra midsommarnatt,haha. / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0