måndag

nu så har jag kommit hem från skolan.
det var en mycket kort dag idag och det var skönt. när vi kom till skolan så började vi med att göra fint i klassrummet. vi torkade möbler,väggar och så.. när vi var klara med det fick vi städa i våra skåp och ta med oss hem alla böcker och sånt vi ville ha kvar. sen så var det mat. det var inte så gott tyckte jag. det var pannbiff och potatis. pannbiffarna smakade skit,haha. sen så skulle vi sammlas i klassrummet vilket jag tyckte var onödiggt för att lärarna sa bara något kort och sen fick vi sluta. jag hade tänkt att vara med fanny efter skolan men hon skulle och klippa sej satt det gick inte. men nu ska jag välja bikini till imorgon. puss / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0