måndag

Hejsan
Idag är de iaf en aning bättre väder än va de var igår nu så regnar de ju iaf inte men särkilt varmt är de dock inte.
Så vad har hänt idag då? Jo Julia sov ju över hos mej så va me henne lite på morgonen sen så skulle hon gå så då gjorde jag en smoothie och spela the sims 3 hade inget bättre för mej.När mamma kom hem så åkte vi och kollade på ridbyxor men vi hittade inga tyvvär men jag får leta vidare.När vi kom hem så hade jag träning som jag hade glömt bort så jag fick strssa men jag hann tillslut som tur var,vi var bara 8 st men de va rätt skönt ändå.Imorgon så ska ja till stallet med jessica:) har inget mer att skriva nu.kärlek/fanny<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0