tisdag

Hejsan
Nu så har jag nyss kollat lite på tv de hade tydligen kommit ett nytt program som paris hilton var med i som ni kanske såg i jessicas inlägg.Men jag kollade iaf lite på slutet av de.Idag så slutade vi klockan kvart över två, vi skulle egentligen springa idag men de spöregnade så vi var inte särkilt sugna så vi gick hem till jessica istället och sen drog vi till stallet.
På ridningen så fiick vi rida kadrill eller va de heter men man ska iaf rida brevid varandra och så det var rätt så kul.På fredag så har vi so prov och jag har inte pluggat nånting så de är väl dags att sätta igång med det.Kram/fanny


Kommentarer
Postat av: frida

taha,,jag såg oxå bara slutet:P men det verkade bra ju:P



<33

2009-06-03 @ 10:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0