7 juni

Uch jag mår illa undrar varför eller de kanske var för att jag åt en banan, fast jag brukar ju gilla bananer aja de kanske går över när jag sover hoppas det.Imorgon så ska jag klippa mej hoppas att de blir fint nu till skolavslutningen och allt.Och hoppas vädret blir bra också men de kommer säkert att regna haha.Fast idag har ju vädret ändå varit helt okej de var bara lite småkyligt sådär,men annars bra.Dom tre dagarna i skolan som återstår så börjar vi nio vilket är skönt då kan man ju lixom sova en hel timme längre än vad man brukar så det är nice.Jusste jag har helt glömt bort att berätta hur de gick på matchen de gick väl sådär det blev 2-2 fast jag tyckte nog ändå att vi var bättre.Vi fick nya matchtröjor också förut så hade jag 4 och nu fick jag 9 skulle egentligen velat ha kvar nr 4 fast 9 går väl bra.Hmm nu tror jag nog att jag avslutar de hära inlägget för nu ska jag gå och se om de går nått bra på tv.Puss/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0