4 juni

Hej bloggen!
Uch och blä vad äckligt väder det är jag hatar hatar hatar regn det är de värsta vädret enligt mej eller snöslask kanske är en aning värre.Anyway idag på svenska så fick vi köra nått spel som vi brukar göra eller brukar och brukar m,en vi har iaf kört de några ggr jag tror att mitt lag kom sist eller näst sist haha vi var inte särkilt bra menmen.På non så sa vår lärare att vi hade ett oförberett prov och då blev de typ kaos fast när vi väl fick de så skulle man bara svara på sånna här frrågor typ:Tycker du att ´no är kul osv,så det var ju inte så hemskt som alla trodde.Vi slutade klockan kvart i tre så nu har jag unfefär vart hemma en timme och inte gjort något speciellt.Senare så är det träning mwn jag känner mej inte så jättesugen på att gå med tanke på de hära vädret men vi får väl se nu ska jag plugga lite.Puss på dej/fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0