3 juni

Tjolahopp
Visst har det blivit bra väder nu eller imorse så var de ju riktigt ruskigt ute men nu verkar de som om att de har klarnat upp men de duger,fast jag vill ju egentligen att de ska bli sådär varmt som de var i helgen menmen de här får väl duga. Idag så skulle vi typ på student firande fast jag orkade inte följa med vi är ändå bjudna till ett  nästa vecka så jag får väl gå på de istället.I skolan så var allt som vanligt eller våran lärare fyllde år fast hon sa inte ett knyst om de så vi kunde inte gratta hennne men hon får skylla sej själv.Vi slutade klockan 20 över två så då drog jag hem och sen dess har jag väl inte gjort så mkt jag måste plugga på so-provet känner på mej att de inte kommer att gå bra för mej men man kan ju alltid hoppas.Hare bra/fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0