23:15

nu så har jag kommit hem från elin. som ni kanske vet kom elins mamma och hämtade mej vid klockan 1. sen så åkte vi och hämtade upp johanna och fanny och sedan åkte vi in till grönan. det var ganska mycket folk som vanligt. men den här gången hann vi iallafall åkta lite mera saker änn sist jag var på grönan. för första gången så åkte jag fritt fall tilt och jag höll på att dö. jag har åkt fritt fall förut men alsdrig tilt och det är inget som jag vill göra om igen precis. sen så såg vi amy daimond och markoolio som uppträdde. när klockan var någon gång vid halv sju så åkte vi hem för att äta mat hos elin och så skulle elsa komma till henne. det blev tacos och sen åt vi tårta. när vi hade ätit och så började vi att se på filmen barnhemmet. jag tyckte att den var jätte bra även fast jag var vääldigt rät ibland. fast elsa var räddast. hon såg typ ingenting av filmen utan blundade och höll för öronen nästan hela tiden.haha. sen när vi skulle åka hem så sa jag några repliker från filmen och elsa blev superrädd,hihi. kanske låter som om jag var taskig men det var mest på skoj. nu så ska jag nog gå och lägga mej för att jag ska upp tidigt imorgon. ha det bra / jessica


Kommentarer
Postat av: johanna

hahha, tilt va juh skita kul juh!!<3333



pusss<33

2009-06-07 @ 11:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0